Relații cu publicul

Puneți întrebări, lăsați plângerile și sugestiile în comentariile sau prin e-mail info@apa-balti.md. După prelucrare, acestea vor fi incluse în lista generală.

5 Comments

  1. Gamlet

    Conform anunțului publicat de ÎM”Apă-Canal” pe pagina pricipală a site-ului său (http://www.apa-balti.md/?p=2117&lang=ro), precum și conform anunțului plătit la televiziunea BTV, ÎM”Apă-Canal” urma să sisteze aprovizionarea cu apă la data de 23.08.2018. Real aprovizionarea cu apă a fost sistată pe 22.08.2018.
    În același anunț Apă-Canal roagă ca cetăţenii oraşului să-şi facă rezervele de apă necesare pentru acest timp. Care a fost folosul anunțului pentru cetățeni, luând în considerare că aprovizionarea cu apă a fost sistată cu o zi mai degrabă decât era indicat în anunț? Pentru ce folosește Apă-Canal banii municipali, pentru a dezinforma abonații?
    În anunț conducerea Apă-Canal a scăpat să indice o informație importantă, după care calendar lucrează compania. După care calendar lucrează compania Apă-Canal, după cel iulian, cel chinezesc sau are propriul calendar, căci cu cel gregorian nu prea coincide?
    Sau cei de la Apă-canal se grăbesc cât mai repede să sărbătorească ”Ziua Independenței” și ”Limba noastră cea Română” și au încurcat zilele?

    Reply
  2. Ianisevskaia Olesea

    Buna ziua, v-am trimis anul trecut video cu apa care se pierdea in cantitati mari timp de cativa ani. Dvs nu ati avut nici o reactie la adresarile noastre telefonice perioada lunga de timp, dar din moment ce v-am trimis video ati venit in cateva ore si ati rezolvat problela de interesul propriu nu si a oamenilor care au ramas fara apa-un cartier intreg pe strada Pasaj Komarov timp de 1 an!!! este fara apa!!!
    Atentie Domnilor!!! Timp de 1 an tot ne rugam la Dvs sa ne rezolvati aprovizionare cu apa potabila- problema aparuta dupa interventia voastra de interes personal.
    Rezolvatine problema!!!!!!!!!!!!!!!

    Reply
  3. Doina

    Buna ziua, spuneti va rog efectuati si curatirea canalizatiilor in sate?

    Reply
  4. Liule Angela

    Buna ziua! Am incheiat recent contract cu Gloring Injinering pe numele meu,iar contractul la Regia Apa-Canal-Balti e pe numele mamei. E nevoie sa perfectez contractul cu D-stra pe numele meu si in ce mod se poate de facut(personal,sau se poate si prin intermediul internetului)? Mersi frumos!

    Reply
    1. Administrator (Post author)

      Semnarea contractului pentru serviciul de alimentare cu apă se efectuiază la secția abonenți a întreprinderii. Este necesar să prezentați documentul ce dovedește dreptul asupra imobilului și buletinul de identitare a stăpînului. Alte informații se puteți primi prin t. 7-53-19, 7-53-20.

      Reply

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *